Skip to content ↓

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak najbardziej! Do udziału w grze zapraszamy wszystkich chętnych uczniów szkół średnich. Nie ważne w której jesteś klasie.

Pewnie! Jeśli opiekun się zgodzi, nie mamy nic przeciwko. 

Oprócz świetnej zabawy, dowiesz się jak wygląda życie na naszej uczelni.  Pięć finałowych zespołów otrzyma drona , a zwycięzca zostanie zaproszony na specjalnie przygotowane warsztaty. Dla każdego zespołu biorącego udział w grze przewidziane są upominki. 

Udział w grze jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy dostęp do Internetu i trochę chęci.

Opiekun grupy (nauczyciel ze szkoły) musi wypełnić formularz, który jest dostępny na stronie https://studentlife.agh.edu.pl i odesłać go na adres mailowy studentlife@agh.edu.pl.

Grupa musi się składać z co najmniej 5 członków, jednak zadania są skierowane do grup o liczebności klasy, więc im was będzie więcej, tym lepiej dla was 😉

Jeżeli w grze bierze udział klasa – limitem jest liczność klasy. W przypadku koła zainteresowań limit wynosi 30 osób. Zwiększenie liczności uczestników w ramach jednej grupy jest możliwe po wcześniejszym uzyskaniu zgody organizatorów GRY. 

Startujemy już w marcu! Aż do czerwca będziecie uczestniczyć w comiesięcznych spotkaniach online. W czerwcu 5 drużyn, które zdobyły największą liczbę punktów zapraszamy na dwudniowy finałowy pobyt na AGH, który będzie zrealizowany w formie gry terenowej na kampusie AGH.

Nie, ale im mniej zadań wykonacie, tym mniej punktów zdobędziecie.

Wszystkie zgłoszone grupy biorące czynny udział w grze (wykonały co najmniej 3 zadania)  otrzymają dyplomy uczestnictwa i upominki. 

5 zespołów zakwalifikowanych do finału GRY otrzymają dodatkowo nagrodę w postaci drona. 

Grupa, której reprezentacja zwyciężyła w finale GRY  otrzyma nagrodę w postaci dwudniowych  warsztatów naukowych. Szczegóły zostały opisane w punkcie D Regulaminu GRY. 

Jak najbardziej. Gra została stworzona dla każdej osoby niezależnie od profilu, na którym się znajduje. Każde wyzwanie będzie dokładne wytłumaczone, a także będzie można na bieżąco zadawać pytania organizatorom gry. Celem nadrzędnym jest integracja i dobra zabawa.

Brać czynny udział! Oceniamy kreatywność wykonanych zadań oraz zaangażowanie. A przede wszystkim uwierzcie, że to możecie być Wy!

Tak, każda szkoła może zgłosić dowolną liczbę grup.

Tematy zadań będą związane z obszarem inżynierii metali. Uczestnicy będą mieli możliwość udziału w spotkaniach,  podczas których dotkniemy każdego tematu  w sposób przystępny (popularno-naukowy).  

Aby wykonać zadanie związane z tematem nie wymagana jest wiedza specjalistyczna w tym zakresie. Wystarczy obecność na spotkaniu on-line.  Wyzwanie tematycznie będzie łączyło się z uzyskaną wiedzą ale głównie liczymy na kreatywność -  chcemy dać grupom swobodę w interpretacji tematu. Tu nie ma złych odpowiedzi!

Każdy zgłoszony zespół jest naszym wirtualnym studentem.

Na stronie projektu będzie szczegółowa  instrukcja i formularz.  Formularz jest przygotowany na wzór naszej legitymacji studenckiej AGH. Wskazane pola (imię, nazwisko, szkoła, itd.) należy wypełnić wg własnej kreatywności i inwencji twórczej.  My na tej podstawie przygotujemy Wasze legitymacje StudentLife@AGH.

Pole o nazwie 'avatar' należy uzupełnić opracowaną grafiką, która w grze będzie wirtualnym identyfikatorem grupy.  Opracowany  plik (format png lub jpg, wymiary 1200x1200 pixeli, rozdzielczość: 72 dpi) należy również  przesłać mailem.

Jak najszybciej! Po potwierdzeniu Waszego zgłoszenia do GRY, rozpoczyna się jej pierwszy etap - REKRUTACJA! Trwa do pierwszego spotkania inauguracyjnego. Wtedy też chcielibyśmy się poznać nawzajem więc legitymacje muszą być! :-)

Będziemy informować na bieżąco! Jak coś to śmiało pytajcie.

27.03.2024 - Wykład inauguracyjny

17.04.2024 - Laborka

22.05.2024 - Projekt

Spotkania  planowane są w godzinach 14:00-15:00. Będą trwały maksymalnie 45 minut.

Możliwe jest dołączenie do GRY w dowolnym czasie trwania etapów REKRUTACJA oraz SEMESTR, z możliwością realizacji tylko bieżących zadań. Wymagane zgłoszenie avatara z pkt. B6, niniejszego regulaminu.

Stopka